search slide
search slide
pages bottom

Co nam oferują współczesne media

Co nam oferują współczesne media

Dzisiejszy rynek medialny, bo nim będzie mowa, jest mocno podzielony. Na powszechne określenie media składa się rynek prasowy, rynek radiowy i telewizyjny, komercyjne koncerny medialne oraz media publiczne. Wszędzie tam, gdzie pojawiają się media- pojawia się tez reklama i pieniądze. Od 1989 r, gdy zniknęła cenzura państwowo-partyjna i zmienił się ustrój w kraju również rynek medialny przeszedł daleko idącą modyfikację. W prasie zamiast tekstów narzucanych przez wydawcę zaczęły rządzić poczytność i reklamy. Właściwie każda działalność w obszarze mediów wiąże się z biznesem i stanowi program czy tytuł, z którego mają być wymierne korzyści finansowe. Niewątpliwie jest to też znacząca siła napędowa mediów. Wśród ostatnich wydarzeń warto wspomnieć chociażby proces cyfryzacji telewizji. Tym samym odświeżono samą technikę telewizyjną i pokazano, że postęp technologiczny i cyfrowy nie ominął najpowszechniejszego medium jakim wciąż pozostaje telewizja. W dziedzinie prasy można zaobserwować wzrost znaczenia opiniotwórczych czasopism, które prawie zdetronizowały już znane wszystkim popularne tygodniki i gazety.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>