search slide
search slide
pages bottom

Lokowania produktów w mediach

Lokowania produktów w mediach

Bardzo popularną formą reklamy jest od dłuższego czasu lokowanie produktów w filmach, serialach. Polega to na tym, że w scenariuszu lokowane są sceny, w których aktor nieoficjalnie reklamuje jakiś produkt. Na przykład, aktorka robiąca śniadanie swoim dzieciom, w scenariuszu ma zaplanowaną scenę, w której wyciągając produkt z lodówki mówi pełną jego nazwę i opowiada jak bardzo jest dobry. Wiele takich prób reklamy jest tak rażące po oczach, że każdy nawet największy laik wie, że jest to lokowanie produktu. Od jakiegoś czasu, obowiązkowe jest poinformowanie widza o lokowaniu produktów, w programie, filmie, serialu. Częstym przypadkiem reklamowania się w telewizji, były filmy, w których używano tylko jednej marki samochodowej. W niektórych scenach, aktorzy zachwalali jazdę tym konkretnym modelem samochodu.
Lokowanie produktów jest bardzo popularne. Działa to strasznie na ludzką podświadomość. Nawet nie zdajemy sobie czasem sprawy, że wybieramy jakiś produkt, bo bohater naszego ulubionego serialu używa takiego samego.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>