search slide
search slide
pages bottom

Co nam daje reklama?

Co nam daje reklama?

Współcześnie szacuje się, że do najszerszego grona odbiorców reklama dociera za pomocą telewizji. Wyświetlana w blokach reklamowych w godzinach najlepszej oglądalności pozwala uzyskać wysokie wpływy dla telewizji. Podobno najlepiej można ocenić dochodowość telewizji śledząc bloki reklamowe w godzinach między 15-16 w ciągu tygodnia roboczego. Przyjmuje się za niezwykle wysoki wskaźnik, jeśli blok reklamowy w tych godzinach trwa 12-15 minut. Niewątpliwie jest to niezwykle skuteczna forma reklamy, która uzyskała już rangę opiniotwórczą czy nakręcającą popyt. Często również stworzone dla potrzeb reklamy slogany a nawet słowa wchodzą do języka potocznego na stałe, albo w postaci żartów albo w normalnej mowie potocznej. Najszybciej przekaz reklamowy podchwytują dzieci, do których najłatwiej jest trafić i które są najpodatniejsze na takie informacje. Z jednej strony reklama jeszcze bardziej skomercjalizowała telewizję, z drugiej strony, natomiast, wpływa na jej rozwój poprzez zwiększenie wpływów.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>