search slide
search slide
pages bottom

Czy ulotki są skuteczne?

Czy ulotki są skuteczne?

Prawdziwą plagę polskich miast są osoby rozdające ulotki. Wielu przechodniów zirytowanych narzucającymi się wszędzie ulotkarzami zastanawia się nad efektywnością tego typu przekazu reklamowego. Czy rzeczywiście ulotki przynoszą rezultaty? Skoro wszędzie jak okiem nie sięgnąć widoczne są osoby zajmujące się rozdawaniem ulotek to można śmiało przypuszczać, że reklama ta przynosi spodziewane rezultaty. Gdyby było inaczej ulotki zniknęłyby z ulic. Ta forma marketingu jest bardzo dobra zwłaszcza dla niewielkich przedsiębiorstw działających na rynku lokalnym. Ulotki są w stanie zwiększyć ruch w lokalu. Dobrym pomysłem jest tworzenie ulotek uprawniających do zakupów rabatowych. Trzeba również dobrze przemyśleć to w którym miejscu ulotki powinny być rozdawane. Jeśli reklamowana jest szkoła językowa to najlepiej ulotki rozdawać wokół uczelni. Jeśli ulotki będą rozdawane tam gdzie można spodziewać się największej liczby potencjalnie zainteresowanych to ich efektywność może być całkiem spora i przyniesie spodziewane rezultaty.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>