search slide
search slide
pages bottom

Inna twarz reklamy

Inna twarz reklamy

Reklama nie zawsze musi odwoływać się do zachowań konsumenckich. Czasami jej celem pozostaje wpłynięcie na innego rodzaju postawy. Najlepszym przykładem będzie w tym miejscu reklama społeczna. Najważniejszym celem takiego przekazu jest zwrócenie uwagi na ważną z punktu widzenia społeczeństwa kwestie. Reklamy tego typu często odnoszą się do problemów społecznych. Ich celem jest pokazanie ich źródeł, a także wskazanie możliwych sposobów rozwiązania. Odpowiedź nie zawsze jest jednak oczywista, a sama reklama społeczna może jedynie nakreślać samą problematyczną kwestię. Takie przekazy często szokują. I nie można się dziwić, ponieważ reklama społeczna nie jest zwykłą reklamą. Jej nadrzędnym celem pozostaje wpłynięcie na wielu przedstawicieli społeczeństwa. Może ich różnić mnóstwo, ale reklama społeczna powinna do nich dotrzeć. Wpływ jaki ma reklama społeczna jest trudny do oszacowania. Głównie z powodu braku narzędzi do mierzenia zachować społecznych pod względem konkretnego przekazu reklamowego.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>