search slide
search slide
pages bottom

Inne formy reklamy internetowej- nie tylko pozycjonowanie

Inne formy reklamy internetowej- nie tylko pozycjonowanie

Pozycjonowanie staje się coraz trudniejsze. Ciągłe zmiany algorytmów wyszukiwania Google, rosnąca konkurencja sklepów pozycjonowanych na najpopularniejsze frazy- wszystko to sprawia, że na pozycjonowanie trzeba coraz większych nakładów. Dlatego jeśli marketing w wyszukiwarkach nie przyniósł spodziewanych rezultatów warto rozejrzeć się za innymi sposobami reklamowania produktów w sieci. Sposobem na reklamowanie produktów czy też usług w internecie może być reklama kontekstowa. Na czym to polega? Z pewnością niejednokrotnie czytając artykuły prasowe w sieci w oczy rzuciła nam się chmura rozwijająca się po najechaniu na wyrazy podkreślone linią czy wyróżnione na niebiesko. Wyrazy te kryją pod samą link. Link ten to zwykle adres strony, który jest tematycznie powiązany z informacjami zawartymi w artykule. Jeśli więc reklamowany jest sklep z wędkami, to link odnoszący się do tego sklepu zostanie umieszczony w artykule poświęconym rybołówstwie. Na dobrą sprawę mierzenie tego czy zamówienia wzrastają po tego typu reklamie, przyniesie nam odpowiedź czy reklama przynosi spodziewane rezultaty.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>