search slide
search slide
pages bottom

Jaka reklama na kogo działa

Jaka reklama na kogo działa

Reklamodawcy marzą o tym by dowiedzieć się tego co tak naprawdę zachęca ludzi do dokonywania zakupów. W tym celu przeprowadzanych jest szereg badań opinii publicznej. Jak się okazuje na ich podstawie, Klienci do zakupu danego produktu przekonani są dopiero wtedy gdy polegają na rekomendacji osoby jej znajomej. W innych przypadkach reklama powinna być dostosowana do wieku grupy docelowej. Zupełnie inaczej powinien być skonstruowany przekaz reklamowy do osoby młodej a zupełnie inaczej do osoby znajdującej się w średnim wieku. Osoby młode preferują dynamiczne reklamy. To one też najczęściej polegają na rekomendacji znajomych. Zupełnie inaczej na przekaz medialny zapatrują się osoby starsze. Oni najczęściej kierują się informacjami zawartymi w prasie. Zupełnie w ich oczach nie jest wiarygodna reklama zawarta w telewizji. Trzeba też wspomnieć o tym, że osoby młode czerpią informacje o produktach w sieci. W ich przypadku sprawdza się więc przede wszystkim marketing internetowy, wszelkiego rodzaju pozycjonowanie czy marketing szeptany.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>