Reklamodawcy marzą o tym by dowiedzieć się tego co tak naprawdę zachęca ludzi do dokonywania zakupów. W tym celu przeprowadzanych jest szereg badań opinii publicznej. Jak się okazuje na ich podstawie, Klienci do zakupu danego produktu przekonani są dopiero wtedy gdy polegają na rekomendacji osoby jej znajomej. W innych przypadkach reklama powinna być dostosowana do wieku grupy docelowej. Zupełnie inaczej powinien być skonstruowany przekaz reklamowy do osoby młodej a zupełnie inaczej do osoby znajdującej się w średnim wieku. Osoby młode preferują dynamiczne reklamy. To one też najczęściej polegają na rekomendacji znajomych. Zupełnie inaczej na przekaz medialny zapatrują się osoby starsze. Oni najczęściej kierują się informacjami zawartymi w prasie. Zupełnie w ich oczach nie jest wiarygodna reklama zawarta w telewizji. Trzeba też wspomnieć o tym, że osoby młode czerpią informacje o produktach w sieci. W ich przypadku sprawdza się więc przede wszystkim marketing internetowy, wszelkiego rodzaju pozycjonowanie czy marketing szeptany.
Tagi wpisu: działanie reklamy, reklama.
Dodaj komentarz