search slide
search slide
pages bottom

Jakie są funkcje reklamy?

Jakie są funkcje reklamy?

Reklama, aby była skuteczna musi spełniać swoje podstawowe funkcje. Podstawowa funkcja to poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu na rynek danego produktu. Muszą oni mieć jakiekolwiek pojęcie, że dany produkt w ogóle istnieje. Jeżeli tego nie dopilnujemy, to nasz produkt nie będzie miał szans na rynku.
Drugą funkcją reklamy jest nakłonienie odbiorcy do zakupu naszego produktu. Musimy przekonać odbiorców o tym, że produkt przez nas reklamowany jest najlepszy w swoim rodzaju. Musimy przekonać przyszłych nabywców, że nasz produkt jest im koniecznie potrzebny i bez niego będzie im ciężko sobie poradzić. Istnieje jeszcze trzecia funkcja. Polega ona na tym, aby doprowadzić do tego, żeby klient widząc nasz produkt na półce, zerknął na niego i zastanowił się czy, aby na pewno nie chce go kupić. Lepiej, jeżeli zauważy nasz produkt i bez zastanowienia go kupi. Ważne jednak żeby konsument, choć zwrócił na niego uwagę.
Podczas tworzenia reklamy, pamiętajmy o jej podstawowych funkcjach.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>