search slide
search slide
pages bottom

Kiedy reklama internetowa i telewizyjna najbardziej oddziałuje

Kiedy reklama internetowa i telewizyjna najbardziej oddziałuje

Można wymieniać bez końca to czym różni się reklama internetowa od reklam tradycyjnych. Można jednak z całą pewnością wymienić jedną cechę wspólną. Jest nią mianowicie to, że istnieje czas, w którym reklamy najlepiej oddziałują na potencjalnie zainteresowanych. Pod pewnymi względami wygrywa jednak reklama internetowa. Odbiorca jest bowiem bardziej zaangażowany w reklamę. Jeśli chce zapoznać się z jej treścią musi kliknąć w specjalny spot zwany banerem. W przypadku reklamy telewizyjnej widz czeka by reklama minęła, by mógł on znów powrócić do oglądania swoich ulubionych seriali czy programów. Najlepiej na odbiorców oddziałuje reklama telewizyjna wyświetlana w godzinach popołudniowych. Wtedy to najwięcej czasu poświęcamy na oglądanie telewizji. W przypadku odbiorców reklam internetowych jest zupełnie odwrotnie. Najbardziej podatni na reklamę są oni między godziną 10 rano a popołudniem. Najbardziej na użytkowników oddziałuje reklama towarzysząca dokonywaniu zakupów. Często też reagują na reklamę zamieszczoną na wyszukiwarkach internetowych.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>