search slide
search slide
pages bottom

Metody promocji w sieci

Metody promocji w sieci

Reklama w internecie nie podlega takim samym zasadom jak reklama telewizyjna. Wystarczy wyemitować spot w jednej spośród wielu stacji telewizyjnych i czekać na wzrost sprzedaży. Oczywiście wymaga to olbrzymich nakładów. Nic więc dziwnego, że możliwości jakie daje reklama internetowa docenili mali przedsiębiorcy. Za pomocą zdecydowanie mniejszych nakładów, można skutecznie zwiększyć obroty swojego sklepu internetowego. Najpopularniejszą firmą marketingu internetowego jest pozycjonowanie. Małe przedsiębiorstwa coraz częściej sięgają również po inne metody jak reklamę kontekstową czy reklamę za pośrednictwem mediów społecznościowych. Ogromną popularnością cieszy się również marketing szeptany. Jak dowiodły badania klienci najbardziej przekonani są do zakupu danego produktu dzięki rekomendacji znajomego. W internecie opinii szukają na forach internetowych. Reklamodawca podszywając się pod zwykłego anonimowego użytkownika sieci, przekonuje innych do skorzystania z danej oferty zachwalając zalety produktu czy usługi.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>