search slide
search slide
pages bottom

Na faktach lub na emocjach

Na faktach lub na emocjach

Reklamy spotyka się obecnie niemal na każdy kroku. Są one różne i można je dzielić w oparciu o odmienne kryteria. Zasadniczo jednak wyróżnia się reklamy dokładne i rzetelne oraz te, które raczej nie obejmują ważnych informacji. Te pierwsze operują faktami i skierowane są do świadomego konsumenta, który dokładnie wie czego szuka. Kontakt z fachową reklamą pozwoli mu określić, czy dany produkt bądź usługa, będą odpowiedzią na konkretne potrzeby. Taka reklama na najgłębszy sens. Pokazuje zalety produktu, ale bazuje na sprawdzonych danych. Można ją poznać chociażby po dokładnie przedstawionych wynikach badań. W przypadku większości reklam o takie skrupulatności można zapomnieć. To przekazy odwołujące się głównie do emocji. Ich celem jest stworzenie dobrych skojarzeń. Fakty nie mają tu większego znaczenie. Konsument musi zapragnąć danego produktu. A nastąpi to, gdy zostanie on pokazany w odpowiednim otoczeniu czy w danym kontekście sytuacyjnym. Wówczas znacznie zwiększają się szanse na zakup.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>