search slide
search slide
pages bottom

Reklama nie musi być nudna

Reklama nie musi być nudna

Wielu ludzi nie przepada za komunikatami reklamowymi. Łagodnie mówiąc. I nie ma co się dziwić. Wśród reklam dominują bowiem średniej jakości przekazy. Ani to interesujące, ani nawet przydatne, ponieważ wiele z tego rodzaju treści od razu umyka z pamięci. Jednak w morzu reklam, jakie codzienne zalewają media, da się namierzyć kilka naprawdę ciekawych materiałów. Takich, które wzbudzają zainteresowanie. Bardzo często w takich unikatowych materiałach pojawia się fajna muzyka. Musi wpadać w ucho i być dopasowana do reklamowanego produktu czy usługi, jak również komponować się z prezentowanym obrazem. Najlepsze reklamy wzbudzają emocje. Nie muszą być one pozytywne. Wręcz przeciwnie, zamierzeniem niektórych twórców pozostaje zirytowanie odbiorców, ponieważ w ten sposób na dłużej zapamiętają oni przekaz reklamowy. Dobra reklama powinna także mieć sens. W przypadku prasowej musi mieć dobry układ graficzny, a w telewizyjnej najważniejszy pozostaje scenariusz. Reklama radiowa to głównie dźwięki, a zatem postawienie na komunikat i podkład dźwiękowy.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>