search slide
search slide
pages bottom

Reklama osobista w internecie

Reklama osobista w internecie

Jak podaje zdecydowana większość badanych za zakupami w sieci przemawiają głównie ceny. Choć rynek e-commerce z roku na rok idzie w górę, to sklepom internetowym bardzo trudno zdobyć stałych Klientów. Konsumenci z niebywałą łatwością porzucają sklepy na rzecz innych, oferujących jeszcze niższe ceny. Pojawia się więc problem związany z tym jak przywiązać do siebie Klientów. Ogromne wydatki na reklamę w internecie przekładają się na zdobywanie nowych konsumentów. Nie przekładają się jednak na budowanie lojalności wśród stałych bywalców witryny. Obecnie pojawił się nowy trend jeśli chodzi o reklamę internetową. Chodzi o dopasowaniu reklamy do osobistych preferencji indywidualnego Klienta. Sklepy internetowe celują w reklamę w postaci programów lojalnościowych. Chcą przyciągnąć Klientów do siebie na stałe oferując im rabaty czy zapewniając szybką komunikację. Jeśli chodzi o zatrzymanie stałych Klientów to o wiele lepiej radzą sobie z tym małe sklepy. Reklama osobista pozwala poczuć się Klientom docenionymi.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>