search slide
search slide
pages bottom

Reklama udająca artykuł prasowy

Reklama udająca artykuł prasowy

Przeglądając prasę, niezależnie od tego, jakiej tematyki, to napotykamy się na reklamy. Zajmują one często znaczną część strony czasopisma. Zdarzają się również reklamy, które udają artykuł prasowy z czasopisma. Czytając czasopismo, dochodzimy do reklamy. Jest ona tak sformułowana i tak umieszczona w czasopiśmie, że czytając ją nie jesteśmy na pierwszy rzut oka stwierdzić, że nie jest to faktycznie jeden z artykułów twórców czasopisma.Takie złudzenie może doprowadzić do tego, że czytelnik nie zorientuje się, co do faktu, że w rzeczywistości czyta reklamę, a nie artykuł. Reklama taka jest bardzo skuteczna. Widząc produkt na półce, który wcześniej widzieliśmy w czasopiśmie, jesteśmy bardziej skłonni go zakupić. Tym bardziej, jeżeli był on dokładnie opisany, w formie artykułu prasowego. Reklama w prasie jest dosyć dużym kosztem. Jeżeli zajmuje całą stronę, to prawdopodobnie zleceniodawca spodziewa się zysków. Takie reklamy przynoszą bardzo dużą grupę nowych klientów, dla reklamowanego produktu.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>