search slide
search slide
pages bottom

Reklamy, które szokują

Reklamy, które szokują

Oglądając niektóre z emitowanych reklam w porze obiadowej można się naprawdę zniesmaczyć. Twórcy reklam coraz częściej gardzą naszym dobrym smakiem i oferują nam reklamy, które potrafią zepsuć porę spożywania posiłków. Są w stanie zrobić praktycznie wszystko by zwrócić naszą uwagę. Reklamy kipią seksem, wulgaryzmami i dziwnymi skojarzeniami. Co więcej reklamodawcy odwołują się nawet do zakazanej symboliki spod znaku sierpa i młota. Najwięcej kontrowersji budzi jednak to, że reklamy uprzedmiotawiają kobiety. Seksowna kobieta według reklamodawców jest w stanie zareklamować wszystko, nawet golarki. Nagość, seksowne pozy to trend dominujący w przekazie medialnym. Im bardziej szokująca reklama tym bardziej przyciągnie uwagę widzów. Co najgorsze na kontorsję i szokowanie odbiorców stawiają również twórcy reklam fundacji i kampanii społecznościowych. Szok, łamanie tabu to główne zamierzenia takiej reklamy. Pomimo licznych już kar nakładanych na reklamodawców szokujące reklamy wciąż znajdują się w czołówce tych najbardziej pamiętanych.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>