search slide
search slide
pages bottom

Reklama internetowa konkuruje z reklamą telewizyjną

Reklama internetowa konkuruje z reklamą telewizyjną

Kryzys dotyka niemal wszystkie branże gospodarcze. Skoro firmy ograniczają produkcję, ograniczają również wydatki na reklamę. Najmocniej ograniczenie w budżecie przeznaczonym na reklamę odczuwają właściciele stacji radiowych, telewizyjnych oraz wydawcy prasy. Odwrotnie rzecz przedstawia się jednak gdy mowa o internecie. W sieci wydatki na reklamę z roku na rok są coraz większe. Oczywiście kryzys w reklamie przyczynił się do mniejszych zysków w ubiegłym kwartale. W zdecydowanej jednak większości w segmencie marketingu internetowego można zauważyć wzrost. Co więcej wydawcy reklamy internetowej zwierają szyki i szykują się na prawdziwą wojnę z telewizją oraz radiem. W Stanach Zjednoczonych specjaliści od marketingu internetowego stawiają na większe formaty reklam. W ten sposób chcą przyciągnąć do siebie większą ilość reklamodawców. Takie działanie może jednak przynieść skutki przeciwne od zamierzonych. Reklama online wielkoformatowa może zacząć drażnić użytkowników i zniechęcać ich do przeglądania stron.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>