search slide
search slide
pages bottom

Telewizja jako wiodące medium informacyjne

Telewizja jako wiodące medium informacyjne

Telewizja od kilkunastu lat stała się najbardziej powszechnym i najpopularniejszym medium informacyjnym. Co prawda, coraz częściej musi walczyć o podium z internetem, jeśli chodzi o ludzi młodych, natomiast w przypadku starszych pokoleń jest zdecydowanie medium numer jeden. Telewizji udało się wyprzeć z podium popularną przed laty gazetę i radio. Obecnie z radia korzystamy najczęściej jadąc samochodem lub będąc w pracy. Kiedy mamy wybór, kiedy jesteśmy w domu wybieramy jednak telewizję. Jest zdecydowanie łatwiejsza i przyjemniejsza w odbiorze. Telewizja największą popularnością cieszy się wśród wzrokowców- mężczyzn. Stąd też, w statystykach oglądalności programów informacyjnych prym wiodą mężczyźni, którzy wolą informacje podawane z obrazem zamiast suchych faktów jedynie za pomocą słów- jak ma to miejsce w przypadku radiowych serwisów informacyjnych. Trudno tu również zaprzeczyć faktu, iż młoda, atrakcyjna prezenterka wiadomości również może przyciągać ich uwagę. Ogromnym plusem, dla widza, jest fakt, że serwisy informacyjne nie są przerywane reklamami.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>